Mycket

Det här med att plugga igen. Kanonkul, men mycket.
Har varit en mycket MYCKET obehaglig och jobbig förälder i skolan för Flis skull, gott resultat.
Elvira må vara liten på jorden, men har en mycket stor personlighet o vilja. Hon kryper, ställer sig upp mot saker och klappar händer. Gillar inte att bli matad, kan själv liksom. 
Livet är mycket just nu, mycket 👍 men också 👎. 
Jag tappar mycket i vikt också btw.
Viktväktarna  is the shit Och jag har inte valt bort något i min kost.. Allt har ju schyssta alternativ att tillgå 👌. Om det fortsätter i samma tempo har jag nått min målvikt om sisådär 2 mån Max👏. 
Nej, nu kallar barnen, huset, tvättmaskinen, dammsugaren, diskmaskinen, pluggandet, plockandet och givetvis Iris🐰.
Tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0