Unnade mig

Igår var jag på bergvik med väninnan. Jag har vänner, kompisar, en älsklingssyster, min människa på jorden o få riktigt nära vänner. Men bara en väninna. Min Birgitta o jag, alltså det må skilja 30 år mellan oss... Men herregud så jag bara ser likheter mellan oss. Löve her. Ålder är bara en siffra för övrigt.
 
Vi åkte o shoppade. O hon tyckte att jag var värd att unna MIG ngt fint. Lindex fick ett bidrag i dagskassan fr mig. Älskar Holy and White kollektionen😍. 
Tog med mig barnen till skohuset i Edsvalla idag. De har outlet-priser på en hel massa skor👏. Flis fick sig ett par snygga med nitar o jag köpte mig ett par ballerina •jösses va snygga• i typ brunt skinn. 
Unnade mig. Det händer typ aldrig numera. Men detta ville jag ha..till mig😊. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0