Träningsvärk av vad sa du??

Det finns lite nojja här över post-graviditetskilon. Elvira är 10 v ok, jag bör inte nojja egentligen.. Men det gör jag. Lite. 
Så vad gör jag åt detta? Googlar på bäst sätt att komma iform utan att behöva genomlida hemska dieter och bantning? Ja, för jag är lat och skulle behöva en quick-fix. 
Jag promenerar med Elvira i vagnen alla fall. Igår vart det 1 timme o 30 min under dagen. Sweet!
 
Häromdagen fick jag för mig att börja med squats.100 om dagen i 100 dagar ska ge smalare midja och snygg röv. Här stötte jag på ett problem dock. 1. det smäller i mina knän när jag böjer mig ner. 2. Det var jobbigare än vad jag trodde o fick ge upp vid 20. Pinsamt men ja, så var det.
Så det tillsammans med att jag gav mig ut på pw-tur (sprang lite tom..) i dååååååliga skor gav mig ruggig träningsvärk i benhinnor, röv o tja nästan hela kroppen.
Slutsats: jag håller mig till promenader ett tag till o gömmer mig i vassen sommaren 2014😉

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0