Ska vara väry politiskt,moraliskt o jäkligt inkorrekt nu

Vad? Appropå att man känner sig lite "småpluffsig" efter graviditeten. 
Finns i ärlighetens namn INGET som sitter snyggt på min kropp i detta nu. Men jag tänker på vad jag äter o är ute o går dagligen. 
 
Vi spolar tillbaks bandet ett par veckor.
Nyblivna tvåbarnsmamman kommer till insikt att mammabrallor är jäkligt sköna, men jisses vad osmickrande för figuren. 
Tänkte att ett par jeans kan jag unna mig. Billiga men funktionella. Kanske lite snygga.
Hittade ett par tack vare systerdotter. Ett par XLNT-jeans. XLNT gör/har kläder för storvuxna kvinnor. Som mig. Som efter graviditetsbyxor Vanliga jeans.. Fast asdeprimerande.
•tänker-väry-mörka-tankar-om-detta•
 
Men sedär sörrni, jag har nu världens bästa morot (om jag inte vill bada i vassen med full mundering på i sommar liksom). 
Varje dag är det powerpromenad som gäller o tro på fan, det har redan gett resultat. I slutet Av förra veckan fick jag sätta skärp i big-women-pants. Den känslan, wow!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0