Framtiden

Mammaledig kommer jag ju inte vara förevigt, både yej o neeeeeej på den om jag ska vara ärlig. 
När jag börjar jobba så måste lillfnurp börja på föris. Förskola. Känns som en livstid bort men saken är den att det händer sååå jäkla fort oavsett om jag vill el inte.. Min bebis liksom💕.
Mina promenader har ett mission, spana in aktuella förskolor o observera lite. 
Hammarö kommun är en superbra skolkommun och de flesta är bra människor som jobbar med o för våra barn. 
Men det värsta jag ser är att pedagoger står ute i en klump o pratar, barnen klättrar på staket, träd  el bråkar o ingen ser.. 😡 Sånt gör att jag väljer bort en förskola. Jag vill att mitt barn ska vara sedd och säker både inne och ute. 
Punkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0