Tankar

Jag tankar energi just för tillfället o saker som gör mig på bra humör o ger mig allt det där jag själv inte orkar med, fina ord och vänner gör mig innerligt glad o varm. Fast tankar är mer själsliga hos mig just nu...
Ett par dagar nu har jag känt mig helt under isen.  Jädra förkylning som aldrig släpper taget om mig 😡. Men nej, det är faktiskt inte det som gnager.. Igår den 26/10 var det ALL-årsdagen. Jävla skitcancer för att att du fortfarande får mig att må såhär. 4 år har vi levt sida vid sida med cancern, även om Flis är färdigbehandlad sen 14/5-12. Ja, datum är viktigt. Liv o död viktigt.
Jag har valt att ta ett steg längre in i vår barncancerförening. Mitt val o beslut, alla har rätt till livet. Jag vill vara med o påverka för att göra skillnad. 
Min Flis ska på återbesök på dagvården på tisdag, mycket tankar as Always kring detta, men samtidigt lever vi här o nu.. På alla bra dagar vi samlar ihop o hoppas, önskar o ber till de högre makterna att cancerhelvetet föralltid håller sig borta ur vårt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0