semesterfiraren njuter deluxe

Haft en veckas semester nu o jag går all in o toknjuter! Återhämtning står på schemat, idag tog Flis o jag med oss fina grannen Bettan o hennes son M o käkade lyxfrulle på Egg&bacon. Mycket gott! 
 
Imorgon står ett tufft besök på att göra listan, men jag hoppas att allt lägger sig tillrätta efter det. Kanske delar av mig om det blir bra i slutändan. 
 
Sen åker Flis o jag till Örebro ett par dagar, min andra stad liksom. (Göteborg likaså, måste dit en sväng i sommar.. Ingen sommar utan underbara Göteborg ☀💞. Kommer att sakna Iris dock.
 
Torsdag är det sjukhusdag igen. Vi var till vc i fredags o gjorde halsprov på Flis, men det visade inget då. Hon klagar ff på halsont så det blir väl att ta ett prov till.  So long sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0