Sista dagen 2013

Sista dagen 2013. Imorgon är det inte bara ny dag o ny månad, det är nytt år dessutom. 2014.. Here we come✨🎊.
 
Planer för kvällen? Ballerina, lilla pärlan o P kommer hit för att fira med oss. ❤
 
Vad tar jag med mig från 2013? Jag är starkare som person än vad jag någonsin varit. What dosen't kill you, will make you stronger. Så sant!
Jag har sett o upplevt människors goda hjärta. Fina vänner som ställer upp i med och motgång.
Kris o sorg, men även hopp, glädje o sann vänskap.
Längtan, upplevelser, möten, planeringar, förväntan, besvikelse, uppfylldhet/tomhet och mycket mer. 
Flis fortsätter med dagvårdsbesöken, hur ofta, det återstår att se. Så länge hennes värden är ok så tar vi det som det kommer. 
Hon har ingen värk i benen längre tack o lov, jullovet har varit gott åt hennes kropp för vila och återhämtning.
Jag vet att 2014 kommer innebära stora förändringar både i stor o liten skala. Längtar med förtjusning på förändringsens vindar.
Nu sitter Flis på mig o säger "buuuuusa med miiiiiig" så snipp snapp snut så är snart detta året slut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0