Så var det dags igen, låt mig presentera:

Årets mest hajpade dag: julafton. Och ja, jag stavade medvetet fel på hajpad, bara för att sänka kraven på yttersta perfektionen. Julafton är ju den där dagen när allt "ska" vara lite mer, lite bättre och bara bra (även om mycket annat kan vara pissigt runtomkring). 
För ett par år sen kom vi hem fr 12:an kvällen innan julafton, inget fixat el klart o vet ni, det löste sig ändå. 
För vem görs allt? Supersött godis, stök, utbyte av pengar? Nu låter jag som the Grinch, men jag gillar egentligen julen, fast mest för att få tillbringa morgon, lunch, eftermiddag o kväll med folk som ligger mig varmt om hjärtat. 
Alla jag inte hinner träffa imorgon, vi ses snart❤
Sen, det är ju klart.. Ge Flis fina julminnen o paket 🎄

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0