Ingen Mariah Carey.. Men..

I flera års tid har jag verkligen beundrat en vacker röst. Mariah Carey. Jag vill inte se henne 
Eller höra henne prata då hon är lite to much för min smak. I alla fall, säga vad man vill om denna diva, men sjunga.. det kan hon helt klart!  🎶
Imorse åkte jag o köpte morgonfrallor på Ica. I bilen sjöng hon på radion "o Helga natt" fast på english då.  
Jag tänkte såhär, ensam i bilen, regn utanför jaja va tusan jag höjer volymen o bräker på o sjunger jag med.  
Först lät det hm ja ganska ok på de låga partierna, lite spontankänsla på mina waleingar för att sen eskalera i didära höga tonerna som egentligen får glasrutor att brista. Vissa tillfällen är det skönt att vara ensam i bilen, få bräka på bäst man kan o låtsas att man är i samma toppklass som Mariah Carey herself! 🎶😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0