litet försök

Till vad? att få till ett blogginlägg kanske?
Herreschezuuus vad det har krånglat. Har massor att berätta egentligen, fast mkt är locket på, både av ena o andra orsaker. Jag kan dela med mig av lite annat joks?
Flis är inkuberad för vattkoppor. IGEN. Svordom ggr 1000 på detta. MEN.. hon har fått en antidos i tablettform som hon ska äta i 20 dagar. Igår var vi inne på halvtid så halva dosen kvar nu då. 1 tabletter 3 ggr varje dag.
Tjo. Hej o hå vad skolan får ge medicin mitt på dagen. Skolan är fantastisk. Jag o vi är supernöjda med a.l.l.t.
Magen sköter sig tack vare lchfisch kosten. WOW jag är imponerad, for real.
 
Sen har byggarebob renoverat i helgen, nu har jag  VI ett nytt sovrum med ny sänggavel, golv o fondvägg. Love you darling. Fan va bra du är..
Nu ska jag glo på SOLSIDAN.. love it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0