har det hängt upp sig eller? Ärligt talat

Jamen helt ärligt talat, vad är det för fel liksom? Här på Ö:a florerar det vattkoppor 24seven. Såjävlapissless är jag på det, men vad göra då?
Igår sladdade en mamma till en klasskompis till Flis förbi o ner med bilrutan med orden" X har vattkoppor nu."
Ohno. Nu äter ju Flis sin medicin, men reaktionen jag fick fr en förälder imorse (vars barn INTE haft det än) säger det mesta. "Åh har X det nu=?? Ahaaa, då ska jag boka playdate för vi vill ha det med"! Ärligt? Say what??
Detta innebär ju att det är mer inkubation för Flis, inga normala sjukhusbesök o mer medicin=? MER ANTIDOS? Yttligare en 20 dagarsdos vilket ger ett totalt antidosätande på 40 dagar?? BRA?
Jag är pissless, fifaaaan såless. OchsenharvitagithandomluspåFlisidagochsanerathuset. Skollivet is great alltså.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0