Inspiration

Ja.. Den 10 juni döps min älskade guddotter S. Jag har fått hem klänningen jag beställde på hm o wow. Jävlar i min lilla låda vilken underbar klänning. Den är så jag o väry fin. Rosa. Ljusrosa. Skor? Nä.. Tänkte köra alla Loreen o barfota.. Det du Ballerina ;) nej då.. Inte bli orolig. Fixar jag klänning så fixar jag skor. Geschwint så att säga. Ett litet bekymmer dock... Jag måste dieta fram tills dopet om jag vill att den ska sitta såppas att jag får ner en matbit o kan sitta ner som normalt folk... Sitter o googlar på gi o lchf. Lchf vore grejer det, om det inte tjorvar ihop sig med magen dvs. Laktosintolerans o en massa ost, grädde o grejer.. Nja.. Well.. Gi.. Låter bökigt. Så jag kör på min egen grej.. Herregud det har ju funkat en gång i tiden så varför inte igen. The diet is on. Nolltolerans mot slarv fram till dopet. Typ 1,5 vecka.. O motion på det. Ikväll ska jag ut o springa. Det var längesen. Skitlängesen, jag dör förmodligen på kuppen. Kilene vore grejor, men det finns orm o groda där så nej. På med snyggstället o ge sig ut bland husen it is. Ska jobba imorgon..satan i gatan va ont jag lär ha då. Typ träningsvärken Allan. Finns ju VV också, men coachen där är oproffsig o dålig så enbart därför skiter jag i detta fungerande koncept. vad väntar jag på?? Skiftlösning härhemma. Kom hem nuuuuu... Fan det är ju just nu jag är motiverad..det kan försvinna lika fort som det kom...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade du sagt något lite tidigare har jag ett sjukt effektivt program!! Tappade 11cm på en månad ;) kram Jeanette

2012-05-30 @ 19:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0