de enda som verkligen vet hur det känns..

Det har varit träff på nöjesfabriken leklandet ikväll med barncancerfonden. Flis frågade när vi åkte dit.. "får man vara med i barncancerföreningen fast jag inte har cancer längre=?!" Jo, det får man. Helt klart. Och vilket utbyte av erfarenheter. Ojojoj. Jag kom dit med Flis, ont i mage o i själen. Jag känner mig inte ok. Cancern är borta ja, men jag vågar inte riktigt säga de orden högt.. tänk om den kommer tillbaks då..Jag fick många kramar av de familjer som vet precis hur det är sådär dagen efter ett livsomvälvande besked. Jag lyckades hålla tårarna borta ikväll. Lyckan av att se Flis leka, springa, skratta.. ja, det blir inte mkt bättre än så. Ikväll fick jag bara vara. Inget krav på att man ska vara skojig och underfundig..lättsam eller komisk. Jag kom osminkad o med garden nere.. Tack o lov så finns det människor som vet vad man ska säga och prata om i sånnahära lägen. Vi har en underbar gemenskap i vår förening. Stödet har värmt under hela behandlingstiden. Nu spökar min magkatarr.. jag ska ta 2 omeprazolkapslar o lägga mig tror jag minsann.. Ett stort tack till dig som skrev en kommentar på förra inlägget om att vara ett helgon.. Texten passar verkligen på mig.. Jag blir nedskjuten av bad news gång på gång.. jag blir liggandes en liten stund sen borstar jag av mig och tar mig smärtan till trots vidare.. Vem vet.. det kanske är jag som är SupersnällaSilverSara...

Kommentarer
Postat av: Wedin

Ja, du ÄR verkligen SSSS!!!

2012-05-15 @ 23:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0