Tummen ner:

Ja herrejävlar, vart ska jag börja. På allvar?! Det finns såå in i bengen mycket negativ energi kring mig nu. Saker som för mig o många andra vore självklara är helt plötsligt en hel omöjlighet. Detta sätter många käppar i hjulet må ni tro.Min inre ilska bubblar, just nu har jag kontroll över den. Men ge mig en stund o tänka ut en plan för var så in i he***te säkra på att sista ordet inte är sagt. *Grr* Som ni vet går jag in med näbb o klo när det gäller Flis och allt kring henne. Det blir att göra ltie reserach o sen ge sig mot toppen av isberget. Detta är INTE ok. Annars? Jo jag är helt uttömd just nu. Trött o sliten. Längtar till helgen o ledighet i dagarna 3.

Kommentarer
Postat av: Mari M

Gumman, sänder dig en stor styrkekram o hoppas det blir bra. Negativ energi är inte bra att ha runt sig, det dränerar o jag önskar dig o lilla familjen en skön helg! Kramkram!

2012-01-26 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0