Glädjerus

Måste dela med mig dagens glädjerus. JAG SKA ÅKA TILL ÄLSKADE BALLERINA I GÖTEBORG!!! O vet ni. Det är alldels inom räckhåll också. Andra helgen i februari för att vara korrekt. Som jag längtar efter dig min fina Ballerina. Du anar inte. Tågbiljetterna finns hemma och bara väntar på att få användas. Lite kul kuriosa (kan man säga så när själva grejen jag pratar om inte riktigt inträffat?) är ju att melodifestival deltävlingen i Göteborg är samma helg som jag är där. Kanske kanskekanske det blir ett litet besök i Scandinavium? Skulle vara lite skoj, vem vet? Ska googla lite på detta o kolla biljettpris, platser o framföralt artister...SchlagerSara hihihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0