När världen skakas om.. igen.. och igen..och igen.

Jag hinner knappt få fotfäste o räta upp mig förrän det är dags att göra en rallarsving för att landa face down på en småstenig grusväg. Denna gången el som många ggr förr, Flis. Vi fick åka in akut i em o göra en lungröntgen. Hon hostar ngt så fruktansvärt mellan varven o kräks med jämna mellanrum. Det här med 12:an. Så mycket tankar. Så mycket oro förknippat med denna avd. Beskedet efter läkaren tittat på bilderna var ngt diffusa, men det fanns ngt där.. men de visste inte riktigt vad. K.a.n vara början till lunginflammation.. Hon är insatt på antibiotika nu alla fall. Sen syresätter hon sig dåligt. Jag kommer slockna som ett utbrunnet ljus ikväll. 4½ timme på 12;an känns som tre evigheter när man väntar på provsvar..Jag ska ringa dr K imorgon. Hoppas hon kan lugna den oroliga mamman. Vab för mig imorgon.. Flisen börjar längta tillbaks till Kulingen nu. Men.. vad göra? Hon måste ju vara frisk för att orka vara där..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0