hemmavård av barnet

Jag är hemma med Flis idag. Varför? Jo för att nätterna i vårat lilla hus är nästintill ett rent helvetti. Min lilla Flisfis hostar nästan lungorna ur sig o håller hela huset vaket. Jag lider med henne o imorse klev vi upp alldeles för tidigt ,jag inte vad kl var när vi gick upp, till soffan med täcke och kudde för att sittsova för att underlätta smulisens hostattacker. Men där bunkrade vi ihop en stund tills pappan i huset kommer upp o tänder lite lampor för att han ska åka o jobba sig lite. Tackarrr. Min egna status.. well. Jag kan äta igen. Dvs allt som är flytande. Så jag kan itne riktigt äta.. jag kan dricka. Min mage är väry ur funktion. Får ringa 1177 lite senare. Det börjar kännas riktigt olustigt att inte vara hungrig eller att ha någon aptit överhuvudtaget. :( Så idag är det hemmavård av barnet (och mamman) som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0