Well well..

Nämen sedär..det regnar ute?! What is this?? Vi kan skriva till yttligare en sommar av mestadels pisssväder :(
Förstår inte, hur mycket regn kan det finnas egentligen?? Herregud. Hade lite uteplans idag på fm faktiskt och även om jag går under de berömda L.J orden från Hultsbergsskolantiden "det finns inga dåliga väder, bara dåliga kläder..." så är det inte kul att plocka varken blåbär el svamp när regnet fullkomligt öser ner..
Vad blir´re då.. Om ekonomin hade tillåtit så skulle jag varit i underbara Gbg och firat världens bästa P idag och haft kvalitetstid med min fina och underbara guddotter som jag saknar så det värker i hjärtat. Å min Ballerina.. ibland är det alldeles för långt till dig.. alldeles för ofta känns faktiskt Gbg som världens ände :(
Inget Gbg idag alltså.
Mamma o A kommer runt 11.30. ByggareBob har ju fyllt år i veckan o ska firas...igen.
Annars lugnt med planer.
 
Så, här sitter jag. Vid datorn (först i pensionärskuvösen, men höll på att bli döv av ösregnet som smattrade dunderhögt mot plasttaket så jag gick in) vid matsalsbordet/finbord/köksbord? och ser hur det fullkomligt vräker ner utanför. Har cirkus 1½ timme på mig att göra ngt vettigt..Hm.. tvätta? Plocka? rensa? Listan KAN göras lång på vad som borde göras, frågan är bara om lusten räcker till?
 
Sov sjukt dåligt inatt. Mardrömmar big time och det är aldrig kul att vakna med tron att det står en snubbe i hörnet av sovrummet och en snubbe vid sängkanten. Hjärtklappning och stor oro :( Jobbiga drömmar som återkommit ett tag nu, ngt som på riktigt komma skall??? Usch..
Tar mig en kopp kaffe till och hoppas på koffeinets uppiggningsmirakel..hihihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0