this one is plenty nöjd och stolt över sig själv!!

Bara så ni vet.. jag bjuder på en egobild. Mycket har hänt, och än sålänge står jag stadigt med fötterna på jorden. Jag vill tacka allra ödmjukast för att feedback o respons på repotaget i nwt. Ska verkligen försöka länka här på bloggen.. Det är hm.. spännande läsning. Högsta hönset skyller ifrån sig. Skräll! Jag har uppenbarligen inte skällt, gnällt eller skrikigt tillräckligt högt.. men fucking newsflash.. när det uppenbarligen är så att VI har rättigheterna på vår sida och NI har gjort fel så ska man inte behöva skriva, gnälla eller skälla.. Alls.
Det här är bara början.. Högsta hönset hade sin chans att göra detta på ett bättre sätt, rätt sätt.. men nej. Inte då. Nu måttar jag på slag efter slag.. jädrar i min lilla låda.. Jag bara väntar på att högsta hönset ska (måste) göra en pudel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0