SUPERSARA

Så in i helvetti. Jag skrev igår att jag skulle röra runt i gryta idag, och gissa om jag skapade en lättare tornardo i grytan. Ojojoj. SupersurasunkSara gjorde entré och ringde ett samtal till högsta inblandade hönset. Och som hon fick veta att allt och lite till av en MYCKET missnöjd förälder. Jag kände mig som superSara när jag satt där på kontoret o matade på och malde om mitt o vårt, skollagar och läroplaner, bristande barnomsorg och mkt mkt mer. Tänk vad som händer när man säger ordet "media.." Ojojoj. När jag lagt på och samtalet var över så fick jag en chockhuvudvärk. Jag gjorde det!! Konflikträdda o helt bara rakt upp o ner.. JAG!!! Hell yeah och vet ni.. jag har bara börjat rota i detta nu.. herregud vad det ska bli förändringar må ni tro. Jag är stenhård!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0