Då ska vi se sa den blinde

Skärtorsdagen i sin helhet. Började 8 vilket innebar att Flisen o jag kunde cykla till dagmamman. Mkt positivt om du frågar Flis. Dagmamman för sig själv då de andra två var lediga/sjukdom. Är det dagmamma el barnvakt då? Jaja, i alla fall. Cykla hem, hämta bilen. Kika lite på tungan.. Tungan gör ont med blåsan..RInga sig till dr kanske? Sagt o gjort. Kom till worki, gjorde slag i saken o ringde. Fick en tid på fm *tack o lov* man vill inte INTE vara smittbärare varken till Flis, lilla Signe eller barnen på jobbet. Det kändes o klämdes på hals o lymfor..Nono.. Inget där tack o lov. Virusdret :( Jag mår mkt bättre nu,. Tungan är mkt bättre o blåsan borta *Yej* Tillbaks till worki för påskbuffé o långbord med barnen. Hej huvudvärken ALLAN. Dret också...Tryck bakom höger öga..Migränkänning dvs.. fan. Fick en tabl av finaste Monica o tack vare den orkade jag några timmar till. Var helt säker på att jag kunde gå lite tidigare. Men nej. Har jag barn till 17 så är det ju så det är. Kom hem och här var en polare till Flis o hennes mammi. Tjejerna lekte flera timmar o vi satt inne o drack lite kaffe med dopp. Huvudvärken var som bortblåst där en sväng.. men hej o hå vad den kom på återseende när lugnet lagt sig igen..Gick o la mig. Punkt slut. Så kul var det. Idag har det varit ledighet på högnivå- el inte. Kalas hos Flis gudpäron. Bästa E fyllde år i... feb men bättre sent än aldrig. JA just det.-. vi hann ju till Bergvik på fm också. Inte illa pinkat. Hem o städa sig lite, tvätta sig lite o plocka.,plockandet tar ju aldrig slut :( Laga lite låååångfredagmiddag. SKINKSTEK, GRÄDDSÅS och POTATIS. Jamen herregud vilken kock jag är.. sjuuuuuukt gott. Nu jäser vi i soffan. Imorgon är det packningsdag inför vår resa o middag hos farmor o farfar. Bye bye.. nu ska jag strax ta upp teleluren o ringa mitt gudbarns mamma o kolla hur läget är <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0