andas iiiiin o andas uuuuuut

Jag tar ett djupt andetag o öppnar kuvertet från Hammarö kommun med faktura för barnomsorg. 945 pixadollar. Nu tar jag ett djupt andetag och laddar från tårna. För gissa en som ska ringa och ställa till en större scen för högsta hönset i bildningsförvaltningen imorgon. Hej och hå vad jag ska vara supersunkigasurSara. Big SurBitch all the way baby! Almenackan i högsta hugg liksom, för hur många dagar har vi utnyttjat barnomsorg denna månad? Typ 3 dagar eller? Tjoflöjt vad jag tokvägrar betala 300 spänn för 3 dagar för förvaring hos dagmamma. NäverBäver sörru. Jag har tröttnat nu. Rejält. Nu är det dags att röra runt i grytan..

Kommentarer
Postat av: Mari M

Hur fräckt som helst?! Förstår att du är rejält förbannad o allt annat också...Sorry att jag hade så jäkla bråttom förut idag men kidsen satt hemma o väntade på mat innan alla träningar drog igång, hann iaf få en Sara-kram o det värmde o gav energi! Kramkram!

2012-04-17 @ 21:08:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0