ok, dagens spontanshopping

Detta är inte menat att svida i någons ögon, för att jag vet att det finns de som inte tycker att man ska skryta att man spenderar pengar. Jag SPENDERAR inte pengar, bara för att. Jag köper saker för 1. jag har råd. 2. jag vill. 3. jag behöver. Tre mkt väsentliga saker i think. Så.. nu dööööör ni väl av nyfikenhet el? Å dagens spontanköp är...en..röd..MATTA! En köksmatta för att vara korrekt. På Mattex.se (fast i affären som ligger max 300 m hemifrån mig). Så in i bomben dretsnygg är den o jag är grymt nöjd. Kort kommer. Var god vänta (ett par dagar kasnke). Hittade en annan matta också som kommer göra sig dretsnygg i hallen.. Men, spontanshoppa mattor för närmare 1200 nja.. nje.. kanske inte. Måste kuckilura lite på den först. Nu: Fortsatt plock. Systeryster kommer om cirkus 1½ timme o jag har lite saker o fixa till dess. SÅ.. bye bye butterfly

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0