kuligheter på g

Fröken ska ut på galej ikväll. Det mina vänner händer ju sisådär ofta. Typ aldrig numera. Sist jag var ut så var det sommarfesten för personal på skolområdet. INNAN sommaren var här.. Hmpf.. Så nu ikväll ska danspjucken på, smink o fina kläder dagen till ära. Hon jag ska med är en helt underbar person. En som jag tokklickar med o det kommer bli skoj som fan ikväll, laddar för en massa goa skratt o tjat :) Dagen idag bjöd på: en minipromenad med gumma.. All motion är bra motion! Så det så. Fick med ByggareBob på en tur till stora staden för lite shopping. Vad vi köpte? En overall åt Flis.. inte en penyl åt oss själva (trots att damen i fråga inte ens var med oss...utan var på egna kuligheter), el jo.. vi unnade oss en go lunch i form av grillad kyckling, "Hemmagjord" potatissallad fr coop och smaskigheter till kaffet. Jag fick ett ryck o kom på akut att jag var tvungen att åka o slänga lite tidningar o kartonger o panta flaskor (för att själv kunna åka till Bergvik o strosa lite). Kom hem o min lilla smulis var tillbaks. Vad hon har gjort? Jojjomensan, hon har varit på Oxhälja i Filipstad med morfar o Stine. By herself. Så nöjd så min lilla tjej. Hon fick korv o sockervadd o köpte själv 6!! st nagellack. Hon är ju väry girly numera lilla Flis.. Det ska sparas till lååååååååååångt hår, smink ska både testas o beundras när vi är i olika affärer o skor.. herregud. Skor o kläder är ett riktigt projekt numera då hon absolut ska vara med o välja helt själv! Nää.. här kan jag inte sitta. Jag måste ju gå o få lite beslutsångest för vad jag ska sätta på kroppen så jag inte ser ut som en kassler i nät så att säga. Tänkte ju gå all in ikväll o vara lite snygg liksom.. vad ska man sätta på sig då månne? Tar med min lilla modedrottning o kikar in i den tomma garderoben. Har nämnligen gjort som Ballerina sagt åt mig.. Har man inte använt ett plagg på 6 mån.. släng skiten! (typ). Så.. halva el mer än halva garderoben är borta! YEJ..mer shopping åt folket :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0