Så bäst, alltid o alla gånger

Idag fick jag tag i min bästa husläkare. Hon är alltid så bra o hur mkt det än tar mot att säga i början av ett samtal "jag mår inte bra, snälla hjälp mig.." så lyssnar hon helhjärtat o tar symptomen på allvar. Jag fick en läkartid nästa vecka, för helt akut är det ju faktiskt inte. Har ju gått med denna yrsel ett bra tag nu, så vad är en vecka i väntetid då? Innan läkarbesöket ska jag ta mig ner till VC o ta lite prover. Men jag gör det på måndag nästa vecka, då borde det ju visa aktuell info om status i kroppen osv. Skönt att ha det samtalet avklarat alla fall, skönt att ta tag i det. Hon är bäst min läkare, så otroligt glad att hon är så proffsig o duktig. 10 poäng av 10 möjliga får hon av mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0