Magiska tankar

Sitter i soffan o väntar på att kaffekokaren ska sätta på kaffe by itself. Verkar ju gå sådär bra om jag ska vara ärlig, Jag är itne lat.. jag orkar bara inte sätta ner bara fötter på ett svinkallt parkettgolv. Jag skulle vilja kunna trolla. På riktigt alltså. Saker som underlättar i vardagen ..bara lite granna. Tex.. som att kaffet gör sig själv. Som att dammsugaren dammsuger själv, dammtrasan kör ett eget ryck ger sig in o ner o imellan där mina prinskorvfingrar inte kommer åt. Att bilen kör sig själv vore guld (för jag gillar inte att köra bil, men jag måste tyvärr) o att maten lagas av sig själv.. det vore ngt det.. Fast det sistnämnda, är vi inte redan där med all halvfabrikat o micromat? Äsch, styk den. Mer.. en smula magi för att spacea till vardagen vore ngt det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0