en ny upptäckt (som förmodligen kommer göra pissont imorgon..)

Vad=? Well.. det visste jag inte helt riktigt innan jag var på plats. På cardio/core passet from hell. Fiiiifan. Jag lovar o svär. Överlever jag detta (räknar med en dunderobrak iskall träningsvärk i många dagar efter detta) så är jag ta mig tusan superwoman herself. Det var hopp o skutt, joggning på stället, ner på golvet med armhävningar,sit ups, plankan, skivstång o fiiiifan.. det var så in i bengen jobbigt alltså. Fick med mig Anneli idag. I owe her big time för detta.. Det går inte med ord beskriva hur tufft det faktiskt var idag. 60 min o svetten rann som aldrig förr. Kommer jag att göra det igen?? Så in i bengen ja!!!! för hur jobbigt det än var så kan jag garantera.. i will be back!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0