trötter

I kropp och själ. För idag vete tusan alltså, det kan inte ha varit min dag helt enkelt. Började vackert med att det bakade fredagfikat glömdes på hemmaplan. HEJ COOP EFTER VÄGEN TILL JOBBET. Det har varit förkylningstungt i hôvve idag.. Neeeej!!! Det får inte ta en ny svängom.. Orkar inte riktigt med det faktiskt. Mer? Ett besök hos Giraff gjorde mig matt och upplyst på sammagång. Idag var det konstaterandets faktum. Frågetecken blev till utropstecken och tja.. hur tusan gör jag nu? Åkte hem o vände i dörren, vi skulle fira Flis farmor idag. Hon fyller år på måndag. Jättegod middag, kyckling med dragonsås, klyftpotatis och supersallad (innehåller allt jag älskar) o en operatårta till efterrtätt..Jummi. Åker hemåt..Bilen tutar. Va fan? Jojjomensan från Krp till Ö:a.. tuut,tuut,tuut,tuut,tuut jämn jävligt irriterande intervall h-e-l-a vägen hem..Minus på bromsvätska alltså. Hur man fixar det? Inte en blekis. Men Byggarebob fixar säkert. Det är ju sånt han gör. Fixar saker alltså, å bygger givetsvis. Nu är man hemma i husets lugna vrå. Ska strax bädda ner mig.. Imorgon vankas det hopptävling i bästa stallet inkl utklädning o icke att förglömmas cafeteriatjänst till Flisens stora lycka. Nu säger vi tack o adjö funky friday.. over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0