tre apor och en taco

Kvällen är räddad. Mat i magen. Vinovino i glaset. Ahhh..välkommen du sköna helg. Ok, jag har inte haft den mest påfrestande dagen nåååågonsin o handen på hjärtat.. fredag den 13 har inte inneburit ngt speciellt negativt för mig idag. Snarare tvärtom. Sjukt braig dag på jobbet. Älskar mitt jobb.. har jag sagt det förrut eller=? Idag..lilla vilan efter lunch.. = sova en liten middagslur med mina minstingar. Lööööve it. Är så där glad ända in i sockertarmen så att säga. Ikväll blir det inte många knop. Myser med Flis. ByggareBob är ute o bygger.. skräll va? Men handen på hjärtat.. fan va duktig han är. Bygget han började med förra helgen är ju nästan mer än halvklart liksom. Hejja ByggareBob :) Jag har gjort mitt ikväll. Mat o mys. Over and out..Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0