Stolt som en tupp

Har varit på utvecklingssamtal. För första gången sen hon började på förskolan så var pedagogen o jag helt överrens. De är otroligt stolta över henne o hennes återinträde i förskolans värld. Me too. Många bra ord sades om min lilla tjej. Klart man sträcker på sig lite extra, hon har ju haft det rent sagt förjävligt min lilla smulis så hon är värd en brejk så att säga. Ett mkt bra samtal. Men så är det bästa förskolan också. NÅGONSIN! Berättade om dagens scenario. Tårarna hängde i luften hos mio.. fan va jobbigt..men jag ville berätta om min oro, att mina funderingar kring sjukdomen alltid finns där och under mitt leende finns också ledsamhet. Blev bemött med största förståelse (så bra det går) o värmande tröstande ord. Är det ngt de upptäcker så hör de också av sig.. Som sagt bästa förskolan..någonsin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0