shopping- I like :)

Ok, jag var på riktigt shoppinghumör redan när jag vaknade imorse. MEN, då jag drack ett par glas vinovino igår så var det inte lönt att ge sig ut för tidigt. Jag kan bli dunderparanoid för att bli stannad av polisen o behöva blåsa.. TÄNK OM DET INDIKERAR RÖTT??? Å RATTFYLLA? hell no. Jag har slitit så jäkla hårt för mitt körkort o tänker ha det så länge jag bara kan. Inget olagligt o dummerier här inte. I alla fall. Jag åkte iväg en sväng by myself. Det kan vara lite skönt det med faktiskt, även om jag uppskattar min lilla familjs sällskap alla tider på dygnet. Åkte till Ikea-affären. Såg många missnöjda barn, frustrerade mammor, irriterade o uttråkade pappor/makar. Varför tar man med sig energiparasiterna när det är happy shopping som gäller? Nej, lämna surmupparna hemma o ta lite egentid istället. Jag strosade runt en stund, funderade på om jag skulle ta en fika för mig själv men ångrade mig snabbt när jag insåg att det fanns personer i cafeterian som jag absolut gör allt för att slippa träffa igen. Ja, herregud. Gjorde mina inköp (blockljus, 2 pajformar, M&M´s, stekpanna o servetter- riktig storshopping..)sen tänkte jag.. hm bergvik kanske? El inte. Det är löningshelg. Punkt slut. Mot Coop på nolgård, via Bergqvist skor outlet. Fyndade ett par snygga blå lågskor Hush Puppies. Kände mig nöjd. Åkte mot coop. Var det mindre med folk där? Typ nej. löningshelg, fortfarande. Gjorde mina inköp (plus impulsgrejer) o åkte hemöver. Nu har luften gått ur mig o jag ligger som en pascha i lilla soffan, Flis har tagit en brejk fr hoppandet ett tag o ligger i den andra soffan. Bakis är jag inte, men trött. Tant är ju inte van att vara ute o svira runt längre. Status för kvällen ser ut som följer.. räkor, bröd, aioli, lite Rosie, ost o kex. Stor godisskål(ar) ala ALLAN o lite skruvar o stjärnor på det. Yes, håller jag mig vaken till 20 idag så är tant nöjd. MOrgondagen bjuder på firande av Flis del 2. Tror jag. Sen är det mors dag <3 Glöm inte det. Kaffe? Ja tack gärna- ska bara orka gå till kaffekokaren o fixa det. (Ja.. jag är en laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatmask- ibland alla fall)

Kommentarer
Postat av: HANNA

ha en grym lördagskväll! :D

2011-05-28 @ 16:56:20
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0