på resande fot

Jag har rest inatt. Till England, typ. Tror jag. Till en gubbe väldigt lik Colin Firth. Ni vet vem det är va? Han är med i Bridget Jones Dagbok, Stolthet o fördom, Mama Mia.. En fin karl faktiskt. Han skulle gifta sig med en prinsessa o jag var bjuden till bröllopet. Sen skulle jag resa hem med ngt som motsvarar SJ i luften. Förseningar o halvkaos med soppa torsk, dåliga bälten o otrevlig personal. Väl hemma så kom jag till sjukhuset o fastnar i en hiss, el tja.. hissen ville inte lyda mitt knapptryck o när den behagade att åka så släppte den allt o bara rusade upp o ner lika fort. Tillslut kom det in 2 ssk fr infektionsavd o berättade om en man som var under behandling för fula bensår, det enda som hjälpte var nikotinplåster?! Ja jag säger då det. Vart får man allt ifrån i drömmarnas värld?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0