K-U-L!!!

Jag hade såååå kul igår. Vi hade personalfest för oss i Råtorps Skolområde. Mycket folk var det, nästan hundra pers :) Riktigt smarrig mat, buffé med kött, potatissallad, potatisgratänger, sallad, ostar, såser o bröd o frukt. Lite vinovino (till självkostnadspris då) på det o flaggan var i topp. Kul underhållning, bästa sällskapet, måååånga skratt och både nya och gamla bekantskaper. Cheferna bjöd på sig själva och tja, den där kvällen var alla där på samma premisser o villkor. För att ha kul o umgås liksom. Jag hade laddat upp med det bästa humöret någonsin o det verkade som det smittade av sig på mina fina kollegor. Tog med mig 3 av kollegorna som var representerade fr vår förskola med 4 avd o gick vidare till Pitchers. Där fortsatte vi skratta och hade en trevlig timme tillsammans (med lite vinovino). Jag skrattade så jag hade kramp i skrattgroparna i låren igår. Så sjukt kul kväll. Tog en taxi hem. INTE ni-vet-vilket-bolag, utan ett annat med en ûbertrevlig taxichaufför som pratade med den bredaste norrländska som jag hört på länge. En kul kväll avslutades med en mkt trevlig kväll i en taxi hem alltså. Slocknade stenhårt o vaknade jämt innan 10 idag.. Gillart, gillart gôrmôe ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0