jamen amen på den eller?

Jag har gjort en sak idag. Jag har köpt en NY telefon. Försäljaren på Expert gjorde förmodligen sitt livs sälj idag. Vad jag kom ut med=? En HTC Desire.. Jag liksom. JAG! Otekniska o ointresserade jag. Vad tusan ska jag med en sån lur till? Just nu ligger luren o tittar på mig.. "använd miiiiig..." säger den. Jag tittar lite skeptiskt på den o säger "nej, inte idag". Den ser nästan lite farlig ut. VART FAN ÄR KNAPPARNA sa jag till killen på Expert. I telefonen kära du, sa han. Hmpf.. Mja.. Jag ville ju ha en VANLIG telefon. En bra telefon. Å det har jag tydligen nu. Sägs det. Ballerina ringde förrut (ursäkta att jag lät förvirrad när jag äntligen svarade=).. Vart fan svarar man då???? Jo o jamen amen för tusan. Detta med teknik är ju mitt område alla ggr el inte.. Å svara det gjorde jag. Å vet ni.. Killen (SnyggLars) sa så här; "Du kommer sänka din mobilräkning DRASTISKT..(han tyckte mina räkningar lät saftiga på ngt sätt..Say what=??)Hur? Så här är det: Jag vete fan hur man hittar till 1. telefonboken 2. Sms (appen eller vad det heter). Klart som korvspad att det blir billigare räkningar.. SnyggDesire kommer ligga i ett snyggt fodral o vara nästintill oanvänd. Typ. För nu alla fall. Ny teknik är farlig. Me do not like. HUR I HELVETE HAMNADE EN HTC DESIRE I MITT ÄGANDE??? jag skulle ju ha en sony ericson med lucka o teliaabo. Dumma SnyggLars som är snygg o bra försäljare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0