Jalla-jalla så att säga

Lite jalla-jalla varning under eftermiddagstimmarna på jobbet, men det hör till o jag skulle inte byta ut barna för alla pengar i världen. Just nu trott som grisen o har precis fått ltie mat i oss. Igår var jag o red. I typ 20 min. Fick ett dundermagknip som inte den värsta fisen hade lyckats bota heller. Jag har ju dålig mage som ni vet. Men detta var helt sjukt. Världens magknip o hugg i vä sida. Förmodligen var jag lite döende (troligast) för när jag hade hoppat av pållen, så ville jag bara lägga mig platt fall liksom. La mig på ett gäng stolar i kafeterian, masade mig ut till bilen o parkerade en svullen kropp i baksätet.. Vem kör hem? Fuck. det är ju jag som kör... Efter en baksätesvila på cirkus 20 min så makade jag mig till framsätet o halvlåg i bilen medans jag körde hem i ca 20-30 km/h. Dog i duschen. Å i soffan o tillsist i sängen... Helt väck. Magstatus idag: Well.. lite svullen o öm, men ingen värk alla fall..Jalla-jalla för fan. Dumma maghelvete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0