Efter vinovino-kaffe med dopp

Vinovino gör mig TRÖTT. Å eftersom jag lider av typ kronisk trötthet(el inte.. men ändå väldans trötter typ alltid) så måste jag balansera detta med en kaffekopp på kvällskvisten. Kommer förmodligen inte kunna somna ikväll. Sambon tycker att jag är så tråkig. Jag lägger ner huvudet på kudden o sen sover jag stenhårt (om det inte är så att jag har en superduperjättevviktiggrej tiiiiidigt dagen efter, då sover jag inte alls)Sum summarum: Vinovino är gott, kaffe gör mig pigg o snart inväntas sockerchocken då jag ska plocka åt mig det gottigaste ur godisskålen. Vit choklad med risbräck. Wow liksom. En liten parantes utan parantesen i sig själv.. ANNICA.. Du är rädd för grodor? Ärligt? På sanning?? Men omg i så fall.. har du läst om min största fobi någonsin eller=? Just precis.. äckelpäckelslemmoplemmogrodäckel. JAG ÄR INTE ENSAM!!! Hör ni det=? Hihihihi, vi kan ta varandra i hand o föra kampen mot grodor vidare :) Mer? Well.. har haft en sånnadära sjukt bra dag på jobbet idag. Det ser bra ut tycker jag. Kul och givande jobb i alla kategorier.. varje dag lär man sig ngt nytt.

Kommentarer
Postat av: mamma

lite avundsjuk är jag!

2011-03-25 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0