träningsvärken kom som utlovat.

Min kloka systerdotter sa till mig igår. Vet du.. Det är bra med träningsvärk! Why, sa jag? Jo, för att då vet du att du tränat på rätt sätt. I detta fall ridningen. Gårdagen bjöd på lätt träningsvärk. Dagen idag, tja vi säger så här. Jag var stel som en pinne när jag skulle kravla mig ur sängen imorse, detta innebar att jag snabbt bestämde mig för att ta en promenix till praktiken. Annars hade jag inte kunnat gått normalt på hela dagen. Men guuuuud så segt då.. ni anar inte. Ett segt steg i taget.. Helt färdig när jag kom fram. Näst sista dagen är alltså gjord. Imorgon blir det glassmys o ev ska jag baka en äppelkaka till barnen o ta med. Problem.. Nja inte många, förrutom att jag inte har ngt kök då. Har en spis. Thats it. Micro, kaffekokare o vattenkokare står i tvättstugan, kyl o frys i hallen o allt skåpsinnehåll o nya stommar i vardagsrummet. Liten äppekkaka vore ju trevligt o få med mig imorgon.. Hoppas jag orkar lösa det. Mer? Har sökt lite mer jobb, men jag verkar inte vara så attraktiv på arbetsmarknaden än :( Så inget svar om något jobb. Nu: göra klar rapporten. Orkar inte ha den liggande längre.. bäst o göra färdigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0