Sjukhus som vanligt

Våra måndagar innefattar numera ett besök på Lab med ett stick i fingret. Min Flis är så in i gummistövlars stickrädd, men räcker ändå fram ett finger åt den som ska sticka henne. Hon skriiiiiiiiiiiiiiiker när det sticker. Mina arma öron har fått utstå mycket.. men nu börjar fan misstänka att jag kommer få tinnitus inom en snar framtid. Öronen ringer nämnligen flera timmar efter att sticket o skriket är gjort. Helt sjukt. Nästa vecka blir det öronproppar. Punkt slut. Sjukhusmåndagar är jobbiga. Så in i bengen. Jag är helt utmattad efter alla om o men vändningar vi hinner med på en dag å som grädde på moset valde jag ringa Arbetsförmedlingen idag för att få svar på hur man ska göra med livet som "färdig" förskollärare.. Kort o gott vart svaret.. "Du gör som du vill, skriv in dig eller inte, det är upp till dig". Jaha.. kul, tack för hjälpen. Verkligen, du där arbetsförmedlare med en touch av kvastskaft uppkört in the rövhöööööl area. Samtalet tog ner mig totalt. Jävla dret liksom.

Kommentarer
Postat av: Mari M

Pluttan...va duktig hon är, fast hon vet att det gör ont så låter hon dem ta proverna! Ja, du vet ju vad jäg känner för AF...var o ändrade min AF-tillhörighet till Skoghall. Det var betydligt trevligare, ja det är svårt att vara värre än i KD. Var du i kontakt med Skoghall eller KD? Jag känner att jag inte har så mkt att göra på AF men man måste ju vara inskriven för att få stämpla...annars fanns nog inte AF tror jag...? Du ska se att det blir bättre när du får kontakt med vikariepoolen, som jag sagt förut, jag har blivit jättebra bemött när jag varit ute o jobbat. Kramis!

2011-01-31 @ 21:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0