oro=sömnlösa nätter

Fy fan. Hela min kropp gör motstånd just nu. Börjar misstänka att min nackspärr är pga att huvudet väger för mkt för att det är alldels rörigt och mkt tankar som snurrar runt. Jag sover så dåligt på nätterna. Jag är orolig och ledsen. Funderar och försöker finna lösningar.. å vilka lösningar man kommer på kl 02,45 då eller=? Nonono. Men nu är två jobbiga beslut tagna. Det ena om Flisen, och det andra om min vfu. Bara sisådär miljarder tankar o funderingar kvar då :( Sitter o väntar på att Flis dr K ska ringa mig. Stora och tuffa beslut på g. Shit.. men jag och H vet att det är det enda rätta. Och Flis.. ja, hon är ledsen och orolig stundtals, sen blir hon lite glad för att hon kommer få bada igen. Sen blir hon ledsen när hon inser att hon måste stickas i fingret..Upp som en sol och ner som en pannkaka så att säga.

Kommentarer
Postat av: Mari M

Kramar till er!!

2011-01-05 @ 10:18:12
Postat av: Annica

Jag önskar att det fanns något bra att säga, som tröstar.. Men hittar inga bra ord. Men skickar lite kramar i alla fall!

2011-01-05 @ 11:11:11
URL: http://annicasblogg.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Många kramar från Skåne, Maria o Robban

2011-01-05 @ 11:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0