När man inte kan sova om natten...

Detta problem är nytt för mig. Jag har aldrig lidit av sömnproblematik. Men nu..Helt kört liksom. Sista gången jag kollade på kl inatt så var hon 02,50. Tjoföljt. Så varför kan jag inte sova då? Därför jag ligger o funderar o försöker lösa världsliga problem. Sen slog det mig inatt.. Fan va jag är bra. Ur kris kommer kraft sa min goda och fina vän Anna. TRUE THAT!! (fast nu är jag rädd att jag ska krascha totalt)Jag bär mitt huvud högt och är sjukt stolt över min prestation. JAG fixade det. En stolt tår rinner sakta nerför min kind.. Det här är stort..och jag sträcker lite extra på mig hädanefter när folk kommer fråga "såååå vad gör du nu förtiden?"... Jag är LÄRARE!! Så järnspikars mycket lärare som det går att bli. :)

Kommentarer
Postat av: Mari M

Du ska sträcka extra på dig för du är otrolig Sara! Många har frågat mig hur jag lyckats läsa till lärare, jag som har tre barn, tränar o har hund...visst det är en del pussel men jag KAN planera, jag kan räkna med att mina barn fixar vissa saker själva o jag kan unna mig lite egen tid när jag fyller på ny energi för egen del. Har mina barn varit sjuka är det lättare åkommor,de behöver ta det lite lugnt o sen är de ok igen. Det du har kämpat med samtidigt som du pluggat är MER än tillräckligt bara det, att sen kunna fokusera o prestera i skolan är helt otroligt. All oro, smärta o tankar som finns i och runt dig...Är det ngn som jag är oerhört imponerad av Sara så är det dig, om du bara visste..nu fäller JAG en liten tår också :-) Kram o du är bara bäst tjejen!!

2011-01-23 @ 14:02:04
Postat av: Ida

Hej!



Sara, du om någon ska vara fruktansvärt stolt över dig själv och det du klarat av i studieväg, tanke på vad du och din familj går igenom!

Ett stort grattis till examen!

2011-01-23 @ 14:39:53
URL: http://idaakre.blogg.se/
Postat av: Marcus

Det där känner jag igen. Det är lätt att klockan springer iväg..men när man inte kan sova..vad ska man göra då? Jo, precis innan du ska lägga dig, ta en kvällspromenad så att du får luft. Det hjälper kanske inte på en gång men långsiktigt :-)

2011-01-23 @ 15:01:41
URL: http://tokigamasen.blogg.se/
Postat av: Filmster.se

Hej, du har väl inte missat Filmster.se? En helt ny filmblogg med massor av tips på bra filmer!



Om du gillar Filmster kan det vara bra att veta att det går jättebra att följa oss via både Facebook och Bloglovin'!



Ha en underbar söndag :)

2011-01-23 @ 15:16:41
URL: http://www.filmster.se
Postat av: systerväse

det som inte dödar det härdar säjer endel..... inte vet jag om det ligger nått i det. Det enda jag vet är att nån/några människor ska bara ha skit hur om än vänder det...... men försök å se slutet i tunneln, den kommer även om det verkar svårt. Kram

2011-01-23 @ 21:25:55
Postat av: Anonym

det som inte dödar det härdar säjer endel..... inte vet jag om det ligger nått i det. Det enda jag vet är att nån/några människor ska bara ha skit hur dom än vänder det...... men försök å se slutet i tunneln, den kommer även om det verkar svårt. Kram

2011-01-23 @ 21:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0