Lördag

Äntligen fíck jag med mig lilla familjen på rejäl frulle på Kaviar. Proppmätt tro mig. Sen åkte vi till Ikea o plockade med oss grejer till köket för nästan 15.000 kr. Tjoflöjt på den. Köket då? Jo, det tar sig. Typ. Överskåpen börjar komma på plats. Lite fortare hade det ju gått om jag hade fått vara med o greja. Men som sagt, jag är inte betrodd med varken borr, hammare eller spik så.. jag passar på att göra annat under tiden. Söker lite jobb, tvättar och diskar i tvättstugan. Plockar leksaker efter Flis som ligger precis överrallt. Ja, jag känner igen mig fr det jag var liten. Inte mkt o göra åt misstänker jag. Det är perfekt ut-å-åka-pulka-väder-idag. Men, jag vågar inte. Tänk om hon ramlar illa o drar i cvkn? Oron över detta o väntan på optid knäcker mig. Jag är helt slut. Känner mig inge glad, trots att det som händer nästa vecka är både stort och en milstolpe.. ´Har en rapport som ligger o skräpar i datorn.. Väntar på att mammi ska läsa o ge lite råd. Tänk vilken tur att jag har min mamma. Älskar dig.. Tack för allt stöd och allt läsande du fått stå ut med under 3½ år <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

och din mammi läser så gärna, du kanske kommer på nåt mer att skriva om. jag har tyckt om allt du skrivit och tycker att du så himla duktig! 1000 <3

2011-01-15 @ 17:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0