is och nysnö

Detta handlar egentligen om att jag inte tycker om att köra bil. Alls. Det är inte kul. Jag har haft körkort i snart 10 år! Helt sjukt. Kommer ju ihåg det som igår när det var uppkörning nr 4 o det var faktiskt snö o is den dagen. I veckan blev jag instängd på en parkering pga snö o is. Idag var Flis o jag ute o skulle hämta pizza. Isspår o ett lager nysnö på det.. Tjofadderittanlej. Man får ju helt enkelt smyga fram. Det som irriterar jämt bara liiiiite är ju alla idioter som inte har en susning om vad det innebär att vara en god medtrafikant. Så. Jag gillar inte o köra bil, mest för att det cirkulerar galningar därute.. men också för att det är tråkigt o köra bil. Jag sitter hellre brevid när vi åker någonstans. Ta det lugnt därute.. Låt det ta tid o ta er hem säkert istället istället för att stressa o ha bråttom <3

Kommentarer
Postat av: mamma

och jag kommer med buss på fredag!

2011-01-15 @ 21:11:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0