Idag har vi:

Varit till Ikea o fixat första delarna till det nya köket. Yej! Inte så mkt yej, när jag tänker på hur länge vi inte kommer kunna använda det gamla eller nya köket...hm.. Vi har blivit av med 2 garderober. Winwin tror jag minsann på den punkten. Jag har planerat min tema-vecka. Nästan helt klar nu. Flis har hängt med de nya grannarna som btw är jättegulliga. Flis o jag har åkt pulka o stjärtlapp på tomten.. Gilla. Hemma-familjemys eller ngt. Ätit gott oooooja :) Nu är läget detta: No more bread. Blir riktigt taskig i magen av bröd. Så.. no more, eller bara supergottit vid ngt enstaka tillfälle. Pasta, ris o potatis.. mja.. not so much. Kan lätt dra ner på det med. O veckan som kommer ska årets första F&S besök göras. Nu: Dags o hänga en tvätt.. sen blir det en riktigt tidig kväll.. Imorgon väntar sjukhuset o besök med provtagning på dagvården..

Kommentarer
Postat av: Jessica J

Inga skador vid stjärtlappåkningenidag då? ;-D

Kram

2011-01-02 @ 23:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0