Hemmadag

Det lär bli en hemmadag idag. Det har kommit cirkus 2 dm snö (med mitt kassaögonmått sett). I em ska vi till pappa o käka mat. Kan bli en promenad för bilen ser inte ut som den vill åka värst många meter idag. Alla ni som måste ut på vägarna.. KÖR FÖRSIKTIGT! Nu bör jag väl sätta mig o skriva lite på rapporten som ligger o väntar så fint på mig. Men tänk vad det tar mot.. Orkar inte skriva mer.. 3½ år.. snart klart.. Sitta inlämningsuppg. Bara o bita ihop va o ta tag i det? Pratade med bästa Cissilina igår. Tack vare dig kommer jag orka.. dina ord var så rätt igår, du får mig att orka liiite till. Älskar dig Cissilina <3

Kommentarer
Postat av: Cissilina

Puss hjärtat! Älskar dig också <3

2011-01-06 @ 12:43:50
Postat av: Cissilina

Puss hjärtat! Älskar dig också <3

2011-01-06 @ 13:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0