har morgonstund guld i mun?

Flisen kom in till oss strax innan 7. Snäääääääääääälla Flis.. Kan vi ligga kvar i sängen en liiiiiiiiiiiiiiten stund (läs minst 30 min)O hon gjorde det!?! Vi låg kvar o myste en liten stund, nu sitter vi på övervåningen o kikar på barnis tillsammans under ett alldeles för varmt täcke. Hon med välling.. jag vill ha kaffe.. varför har jag inget kaffe för? Jo, för att jag orkade inte göra det när det jag gjorde välling förrut. Dumt. Idag: rensa köksskåp.. Jo tjenna va skoj. Hej o hopp o ja.. idag har morgonstund guld i mun

Kommentarer
Postat av: Jessica J

Det blir allt tidigt ibland.... Tack så mycket för Bompa! Ha en bra dag i köksskåpen. Kram

2011-01-09 @ 09:07:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0