hälja

Nu är det hälja o vad gör man då? Jo man tar med familjen på shopping. STORshopping. Igår shoppades det ett nytt matsalsbord o nya stolar L-Y-C-K-A!! Fatta va stort.. vårt fula o trasiga bokmatbord är ett minne blott halleljua! Det blev även mattshopping. Mattor är inte kul att behöva köpa. Dyrt o dammsamlare. MEN.. Vi var till MATTEX igår. Kan varmt rekomendera ett besök dit. Nu är det rea dessutom.. 50-75% off liksom. Åk dit o fynda säger jag. Mer? Jag kom på i sista minuten igår att YEPP jag ska ta en prom till ICA. Å dit gick jag.. o blev kvar. Det är tidskrävande att träffa underbara männiksor där, för du kommer Aaaaaldrig därifrån. Det slutade med att H ringde o efterlyste mig. VART ÄR DU??? VA?? Kvar på Ica.. hur är det möjligt? Jaja.. De kom o hämtade upp mig så tog vi en tur till de gulligaste svärföräldrarna aka farmor o farfar till Flis. Väl hemma igen en liiiiiiten stund senare var det dags för mat. Grillad lax med underbar kaprissås. Å det var gott.. Yummi in tha tummi. Efterrätt o den egentliga anledningen till varför jag gick till Ica.. CHOKLADPUDDING med vispgrädde.. OMG. Helt ärligt.. god damn... riktigt smarrigt vill jag lova. Efter att ha ätit mig totalt proppmätt o inföll sig matkoma. Jag somnade som en liten gris i soffan o glömde totalt bord GT. Förlåt. Idag vankas det shopping delight. Lite skröschel från claes olsson väntar på att få flytta hem till oss. De öppnar om en timme.. Ksnske skulle ta o skutta in i duschen så länge?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0