Facit tack

Någon som har ett facit på livet tillövers? Jag menar, jag vill ha en handbok där det står hur du ska agera i vissa situationer, hur man löser ekonomiska bekymmer genom att knäppa lite med fingrarna o hur i hela friden jag ska få ihop detta med arbete+Flis+Flis förskola+H= stoooor förvirring. Jag vill ha ett jobb. Typ NU, helst igår. Det skulle lösa måååånga funderingar hos mig personligen o för oss som familj. Men.. men men men. Hur ska jag få ihop det? Vem vill ha mig när det är minst 1 sak som jag inte vet hur jag ska förklara och kombinera ihop med ett arbete? HJÄLP.. var är mitt facit till sånnahära frågor? Imorgon ska jag alla fall åka till arbetsförmedlingen för de har en rekryteringsdag. HELLO. Here i am :)

Kommentarer
Postat av: Mia

Vi hoppas att du kommer till Sjöglimten för vi har massor av förståelse när en bra fröken måste dela sin tid mellan jobb och familjen en tid i livet. Lycka till!!

2011-01-24 @ 16:06:15
URL: http://hemmamedtvasma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0