Dagen

Vaknade med huvudvärk :( Gick ju o la mig med skiten igår.. Suck.. Jag vet varför också o jag får skylla mig själv helt enkelt. Men nu är jag back on track så att säga. 2 ipren o 2 liter vatten senare.. Fick ett litet ryck imorse. Städade o fixade iordning lite granna. Fast det är sant. Allt är ju relativt när man bor i ett renoveringskaos. (Inte så mkt kaos.. men det är byggdamm o kartonger i överflöd) Vi har haft världens bästa på besök. A & S. Flis leker så himla bra med S och jag o A kunde helt enkelt sitta o bara prata.. länge länge :) Älskar att umgås med människor som utstålar positivitet och godhet. Det fyller på mågott-statusen i kroppen så att säga. Flis är ok efter operationen som var häromdagen. Jag har tjuvkikat lite på fönsterplåstret som sitter närmast kroppen o visst.. jag skulle vilja att hon tar bort det o luftar lite..meen, inte idag. Ikväll ska vi till Ikea. Igen. Tänk va mycket grejer man behöver när det ska komma ett nytt kök på plats. Köket är på plats, el tja.. så gott som alla fall. Lite saker kvar. Imorgon tex kommer ugnen någongång mellan 10-12. Idag kom servicekillen fr Elektrolux o grejade o flyttade om handtagen på vår nya frys. I förrgår (el ngt) dundrade det in leverans av ngt annat. SÅ det händer grejer.. hela tiden. Bara Flis har ätit upp ska jag ta med henne ut på en biltur. Vi ska åka till UniV. Har en bok jag MÅSTE lämna tillbaks. Sen hem o ta kvällen.. Måste välja ut lite kläder inför avslutningen imorgon.. För har jag berättat eller?? IMORGON TAR JAG EXAMEN FRÅN LÄRARPROGRAMMET!!! (Ps.. tänk lite på frua idag.. om 40 min ska hon sitta o göra sin sista mattetenta i Kreativ Matematik...LYCKA TILL!)

Kommentarer
Postat av: Mari M

Visst är det häftigt att vi är LÄRARE imorgon?? eller inte jag ännu...har inte fått mitt ex-arb godkänt men det känns som en tidsfråga bara;-) Kram o vi ses kanske i möra!!

2011-01-20 @ 18:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0