Att Tänka positivt

Det är klart att man måste försöka göra det. Men ibland suger livet så fucking stenhårt att det är riktigt svårt att vara glad, tänka positivt o utstråla lycka. Jag ska berätta en bisarr hemlighet? Eller bisarr o bisarr.. Kanske inte så mkt bisarr, men ärlig alla fall. Har man inte upplevt totalt mörker, frustration och sorg (el annan personlig EXTREM smärta) så kan man itne uppskatta sann glädje och riktig lycka. I all fall, idag är det måndag. Hate måndagar. Flis o jag ska vara på sjukhuset 10,30. Förra veckan var det så sjukt jobbigt. Jag gick därifrån och kände mig förnedrad och kränkt. Idag ska jag möta dessa människor igen. :( Men jag bemöter alla fall personer som jag vill bli bemött.. det kallas KARMA.. bara så ni vet.

Kommentarer
Postat av: Mia

Jag tror du har rätt för alla bekymmer som man har känns så otroligt futtiga när man läser om hur Felicia har det just nu. Hoppas det blev lite, lite bättre idag än förra måndagen. Att möta någon man känt sig förnedrad av är svårt och näst intill omöjligt att förhålla sig till när man måste lägga sitt barn i deras händer inbillar jag mig. Vi tänker på er hela tiden och hoppas att allt snart ska vända till det bättre.

2011-01-17 @ 10:52:57
URL: http://hemmamedtvasma.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0